1blog_meselesi Bebeğim 10 günlükken kordonu düştü. Şuan 19 günlük hala ufak ufak sarı akıntılar oluyor. Hastane bişey sürmememizi söylemişti ama özel doktorumuz alkol verdi iki gündür kullanıyoruz. Aynı durumu yaşayanlar var mı destek olalım 🥰
Damlasu23 1blog_meselesi 15 gün olmadan bitmişti bizim göbek bağı akıntısı vs ama bebekten bebeğe değişir