Pashador15 Merhaba yeni doğurdum bebegimi emzirdikten sonra direk cıkarıyo bazen kesik geliyor tamam sütüm peynir olup cıkıyor ama su gibi cıkarıyo cogu zaman fışkırtmıyo kalbinde delikte görültü acaba onunla alakalı başına gleen oldumj
Kucukhobby Pashador15 kalp deliğiyle alakalı değil muhtemelen alerjik bi bebek. Kalp delikleri doğumdan sonra 1 yaşına kadar kapanıyor