Sadekahvem kızıma hep viccodan aldım hiç bir sorun yaşamadım bu zamana kadar sanmıyorum sorun olacağını olsa bile zaten sattıkları malın arkasında duran bir firma. Arkadaşımın oğlunun ayakkabısın da sorun oldu götürdük direk iade veya değişim yaparız dediler