Bebeğim 3,5 aylık ve uykuları iyi değil me yazık ki. Geceleri cok sık uyanıyor gündüzleri de çok kısa uykuları. Yüzüstü yatırmayı denedim gündüz epey uzun uyudu ama içim rahat etmiyor sağlıksız oldugu söyleniyor. Bu aylarda yüzüstü uyutan var mı gündüz ve gece ?