Panik yapip bu süreçte sık mama degistirmemenizi tavsiye ederim biz oyle yaptık hata ettik bir sma verdik 2-3 gun sonra yapmadi diye aptamil, hipp hepsini denedik sonra hipp ishal yapti smaya döndük ve bagirsaklari duzene girdi mamamizi değiştirmedik o süreçte kabiz diye doktora götürdük karin muayenesi yapti hicbirşeyi yok dedi doktor normalmiş bağırsakların mamaya alışma sürecidir sizinki de inşallah düzene girmeye başladığında kıvamı gerçekten ama katıysa hipp kullanabilirsiniz biz prematüre bebek hemsiresinin tavsiyesini yapmıştık günde örneğin 6kez mama içiyorsa 2 yada 3 mamaya 2-3 damla hakiki zeytinyağı damlatıyorduk bu da bir seçenek