Hanımlar bebegim 4 aylık ek gıda için çok heyecanlıyım evet erken ama alışverişini şimdiden yapmak istiyorum. Gerekli gereksiz şeyleri söyler misiniz tecrübeli anneler❤️
Silikon kaşık çatal
Pişirme aparatı
Mama tabağı
Pipetli suluk
Alıştırma bardağı (pipetli sulukla alıştırma bardağının ne farkı var ikisi de gerekli mi?)
Mama önlüğü(uzun kollu)
Cam rende son iki yazdığımı aldım.
Eksik veya fazla var mı? Bir de marka önerileriniz var mı orta fiyatlı çok pahalı şeyler düşünmüyorum.