@adm ya yorumlarım iletilmeyince yazmak istemiyorum 3/4 defa bas sonra kırmızı uyarıyı kapa mesajı kapa alttan göndermek istemiyoruma bas tekrar emin misin evet bayaa zor oluyor ya yorumlar çok gelince insan yazmak istemiyor her yoruma bu kadar uğraş tek bende mi oluyor anlamadım