Okuyan_anne kesinlikle epidural olmalısın. Tam narkoz bebeğe de geçiyor meseşa ama epidural de çok az geçiyor bebeğe narkoz. Ve kesinlikle daha rahat. Uyanıksın bi kere o işk temas çok önemli sonrasında sadece belden aşağın yol, ama bebeğini kucaklayabilirsin, ben epidural oldum, yine doğursaö yine aynı olurdum. Hiç ağrım da olmadı ama ilk gün neredeyse sabaha dek yürüdüm koridorda. Ne kadar cok yürürsen daha kolay iyileşirsin demişlerdi, ben de o yüzden bol bol yürüdüm o gece. Birkaç fğn bel ağrısı oluyor ama 1. Haftanın sonunda çarşıya bile çıkmıştım ben :)