Emziren annelerimm merhabalar:)))
Bir arkadaşımın önerisi ile e-bebekten Ali Ünyazıci markasına ait Detox Çayı satın aldım. Ama kendisi çok kısa bir süre emzirdiği için süre etkisi nedir ne değildir bilemiyorum. Şimdi kıza tutup bu çay yüzünden mi kesildin diye sormak olmaz. Var mı aranızda bu çayı içen? İçip memnun kalan ya da beğenmeyen??
İçerik : yeşil çay/ısırgan otu/kiraz sapı/biberiye/mate/tıbbi nane/zencefil/limon