Oli ya benim babam devlet memuru anneme de 15 yıl civarı kendileri isteğe bağlı sigorta yaptılar kendileri her ay yatırarak ödediler annemin herhangi bir geliri yoktu babam da aile geçim desteği almaya devam etmiş ve şimdi onunla ilgili bir borç çıkarmışlar bize de SGK’dan annemin geliri olmadığı kendi isteğiyle sigorta yaptığı bir kağıt alması lazımmış ama sgkda pek yardımcı olabilen çıkmadı bir bilginiz var mı