2kuzucukannesi Avsin hiç ağır gelmiyor korkmayın rota aşısı ağızdan oluyor zaten ağzına damlatıyorlar bebeğin ilk oğlumda da yaptırdım rota asısını şuan 27 günlük ikinci oğlum kesinlikle yaptırıcam
2kuzucukannesi Avsin belli zamanlarda yapılıyor zaten yanlış hatırlamıyosam 2.ayında ve 5. Ayında yapılıyor
Serene snybzkrt Biz yaptırıyoruz. B tipi ve A tipi var. B tipi bexsero,a tipi menectra,nimenrix ve menveo. Bexsero’nun ilk dozunu olduk,bugün ikinci dozunu olacağız. menectra’nın da ilk dozunu geçen ay olduk.ikinci dozu 1 yaşında.
Hcerenk Bizim doktorumuz 2.ve 4. Aylarda yaptirabilecegimizi soyledi ve 2. Ayda yaptirdik. Hepsi ayni anda cikmis oldu agir da gelmedi.