Buketylz94 ne güzel 3 ay emzirmişsiniz işte emzirmeye de devam ediyorsunuz, hiç emziremeyen anneler ne yapsın. Beslenmesi için mama da gerekiyorsa mama da alacak, bunda bu kadar üzülecek bir şey yok. Ben baştan beri mama veriyorum, vah bana o zaman sizin bakış açınıza göre. Önemli olan bebişin sağlıkla gelişmesi, bu kadar kafanıza takmayın.