9 aylık bir evladım var. Ve geçen ay ilk defa regli olmuştum. Bu ay gecikmiş görünüyorum uygulamada. Korku bastı bana şuan . Bir şüpheli durum yaşadık ve 15 gün kadar önce ⅔ gün pembe akıntım olmuştu. Bu gün bel ağrım ve göğüs hassasiyetim var . Oğlum emerken öğürüyor birde. Ay ne yapsam bilemedim akşama test yapıcam. Allah bu kadir gecesinde olmayanlara nasip etsin inşallah. Umarım düzensizliktir. Ruhsal ve bedensel şuan hiç hazır değilim 2. Bir çocuğa. Oğlum sadece kucakta gezdirerek uyuyor ve emerek. Çok vicdan yaparım😭