Hanımlar 9 günlük taze anneyim ve son 2 gündür sol göğüsümle emzirmek resmen işkence gibi geliyordu ve bugün fark ettim ki ucu çatlamış ve ufak bir parçası da kopmuş muhtemelen yavrum emerken onu da yuttu 🥺 Ucu çatladığından mıdır bilmiyorum ama sol göğüsümden sabahtan beri süt geliyor ve durmuyor. Bir an önce iyileşmesi lazım lütfen önerilerinizi yazar mısınız 🙏🏻😢