Deva22 Bugün aldım doktor 10 damla dedi ama unuttum sormayı aç tok farkeder mi gunde 3 kere verebilirsin dedi bir de. İnşallah iyi gelir bebeğim çok huzursuz doğru düzgün ememiyor emse de kusuyor
ceybug Deva22 bizde yeni başladık 5 damla günde 3 kere dedi dünden beri kakasini yapmadı damlatma bi alakası varmı bilmiyorjm
BuseBlt Deva22 bizde kullanıyoruz 4 aydır aç yok farketmiyor dedi doktorumuz bize daha küçükken günde 4 kere veriyordum hangi saate denk gelirse veriyordum
Gulsahelmaci Ben sabah ve akşam 10 damla veriyorum öğlen 5 damla Biogai veriyorum oda probiyotik açısından iyi olduğu için bebeğim çok rahat gaz çıkartıyor ve çok şükür sab simplex başladıktan sonra gaz sorunumuz kalmadı
Ozgeayazmuhammed Bebeğim 2 aylık 08:00 16:00 00:00 da 8 Damla veriyorum. Aynı saatte verilmesi daha etkili denildi. Emzirme öncesinde kullaniyorum
tazebiirannee Deva22 ben sabah akşam kullanıyorum 15 er damla dedi doktorum ve eczacı ☺️ Tok karnına veriyorum öyle yazmışlar üstüne
Haffuse ceybug anne sutu aliyor sadece yok kabizlik olmadi…cok memnunum… oncesinde nurse kulkaniyordum…
Gulsahelmaci Deva22 evet sab ile gaz sorunu çözülüyor biogai ile probiyotik olsun kakasını rahat yapabilsin diye kullanıyorum çünkü gaz damlaları kabızlık yapabiliyor