Merhaba biraz önce bu konudan sebep 2 aylık oğlumu doktora götürdüm. Şöyle ki bebeklerin %70 inin anne karnında gözyaşı kanalları tıkalı oluyormuş. 1 sene bunun tıkalı olması normal kabul edilip bir sene sonra açılmazsa müdahale ediliyormuş. Çapaklanma ve akıntı sebebi de içe biriken gözyaşlarının bakteriyel oluşturmasıymış. Youtube da yazınca da çıkıyor gözyaşı kanallarını açmak için masaj tekniği. Bunu düzenli uygularsanız ve her çapaklanma ve akıntı sonrası kaynamış soğumuş temiz suyla pamuk yardımıyla temizlerseniz hiç korlulacal bir şey olmadığını söyledi doktor.sadece gözde şişme kızarıklık olursa antibiyotik krem kullanırız dedi. Sizde korkmayın muhtemelen sorunumuz aynı. Şimdiden geçmiş olsun