Beyzanur25 Arkadaslar 1 ay içinde 4 kere regl oldum. Biri aşırı kanamalı gecti. Biri kapkahverengindi. Hiç durmadan regl oluyom. İçinizde öyle olan varmı. (Sezaryen doğumluyum 1 yıl oldu tam )