poyrazveannesi Bebeğim 2 aylık İzmir Sünnet kliniğinde sünnet ettirmek istiyorum burada sünnet yaptiran anneler görüşlerinizi yazabilir misiniz?
asafmomyy poyrazveannesi Melih yıldız yaptı aşırı derecede memnunum çocuğum maşallah ilk gün bile.agri hissetmedi ağrısız acısız bir şekilde hallettik cok şükür
Busraaslan poyrazveannesi biz de yaptırdık melih yıldıza çok memnun kaldım çok ilgili bir doktor herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor en başından daha sonrada ulaşılması çok kolay bir doktor
Esse08 poyrazveannesi evet bende yaptırdım Dr Yusuf Demircan. Harika bir doktor çok memnun kaldık. Bebeğim 23 gunluktu o nedenle çok hızlı iyilesti . Anında yanıt veriyorlar. Tüm her şeyi ayrıntısıyla anlatıyor . Tavsiye ederim
poyrazveannesi asafmomyy Yaa teşekkür ederim ne zaman yaptirmistiniz bide kaç aylık yada kaç günlüktü bebeğiniz
poyrazveannesi Busraaslan Teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻 kaç günlük yada kac aylıktı acaba bebeğiniz sünnet olduğunda