Mizmizmyrtle Ben iki gündür vermeye başladım ama fazla mı acaba bir sabah kahvaltısında labne ve pekmeze sürüp veriyorum bir de akşam üstü biraz çorbasına koyuyorum 7 ay 11 günlük sizler veriyor musunuz ?
Kk41 Mizmizmyrtle 7 aylık bebeğe ekmek vermenize gerek yok . Küçük daha onun yerine sağlıklı besinler verseniz daha iyi olur
Bedsssss Mizmizmyrtle ekmeğin içini elimle ufak ufak bölüp vefiyorum bir haftadır. 7 ay 12 gunluguz Ama labneye çalıp nasıl veriyorsunuz onu amlamadm küçük küçük bölerek mi
graceshelby Mizmizmyrtle Ben tam o aylarda vermeye başladım hemşire demisyi bana azar azar başla diye . Eğer yiyorsa problem yoksa verebilirsiniz ekmeğin bir zararı olmaz
Bedsssss Zlm koparmiyor mu ? Ben bir kez verdim kocaman parça koparmış çok korktm boğazına yapışacak yutacak diye
Zlm Bedsssss ben blw yapıyorum zaten ısırmayı biliyo bebekler çok büyük bir parça yutarsa onu öğret çıkartıyorlar zaten kolay kolay bogulmazlar tabii gene gözün üstünde olsun ama o kadar korkmanıza gerek yok
semoshKa Mizmizmyrtle sağlıksız besinleri hiç vermeseniz daha iyi değil mi? Küçük bedenine boş kalori yüklemeye gerek var mı? Siyez ekmeği ya da tam buğday ekmeği kendiniz yapıp veriyorsanız o başka. ☺️
senamiray Mizmizmyrtle çorbası çok suluysa koyultmak için kalabilirsiniz ama labneli falan vermeyin çok erken
Mizmizmyrtle senamiray labne için mi erken ? 7 ay 11 günlük labneyi 6.5 ayından beri yiyebilir bebekler kahvaltıda doktorumuz söyledi 😊
Mizmizmyrtle Kk41 sanki ben ekmek veriyim mi vermiyim mi diye sordum sana kalmıştı sorduğumuz soruların cevabını vermeyecekseniz hiç yorum yapmayın
Kk41 Mizmizmyrtle istediğimi yazarım. Buradakiler veriyorsa icin mi rahatlayacak tam olarak ne sordun
Mizmizmyrtle semoshKa kendim yapmıyorum ama tam buğday ekmeği veriyorum o da iç parçasından azcık kahvaltıda ve bazen çorbasına bir ekmek yedirmiyorum sonuçta 😇
Mirosunannesi Mizmizmyrtle o kadardan bişey olmaz ama ekmekle hemen doyuyorlar o açıdan ben de yeni yeni ekmek doğruyorum biraz çorbalarına 1 yaşında i, tam buğdaydan pankek krep falan yaparsın sabahları severek yiyorlar 😍