Bebekkkkkkk Bu cocuklar neden gece uykusuna uyudugunda ilk 3,4 saat kesintisiz uyuyup sonra saat bası uyanır ? Açlıktanmı Alışkanlıktanmı ? 😰
NaimeYilmaz Bebekkkkkkk Enerjisini atamamış olabilir. Gündüz az veya fazla uyumuş olabilir. Uykuya sağlıklı geçmemiş olabilir. Altını ıslattığını hissedip uykusu ayılıyor olabilir. Bir ses duymuş olabilir. Açıkmış olabilir. Alışkanlık olabilir. Hepsi ve daha fazlası Olabilir. ☺️
Bebekkkkkkk NaimeYilmaz Amaa her gece aynı şey olurmu ? Birde şu gündüz uykusu dediğiniZz gündüz az uyursa gece çokmu uyur ?
NaimeYilmaz Bebekkkkkkk Yok. Gündüz ne kadar kaliteli ve uyuması gerektiği kadar uyursa, gecesi de öyle olur.
Farahzeynep Gece bir hormon salgılanırmış 12-4 arası, bu hormon derin uykuya geçişi sağlarmış, sonrasında normale dönüyorlar ve saatbaşı uyanıyorlar 😂 benim kız 11-5 arası derin uykuda sonra 6da 7de 8.30da uyanır daha uyumaz 😂
Ececavus Bizde 11bucuk gibi uyuyoruz 3 te 4,5da 6da ve devamında saat bası kalkıyor gündüz 11 falan tamamen uyanıyor gün içinde en fazla 20dk uyuyor bi kaç defa
Farahzeynep meltemineLduru o kadar uyuduğuna şükretmek lazım 😂 11-5 arası ben de uykumu almış oluyorum 😬