Kızlar oğlum 18 aylık 15-16 dan beri yürüyor. Ama hala korkusu var. Düştüğü için korkarak yürüyor hala. Mesela gören yeni mi yürümeye başladı diyor. Özellikle dışarda daha tedbirli yürüyor. Evde daha rahat. Biraz da tembelliği de var. Onu cesaretlendirmek için napmalıyım. Basına gelen var mı? Veya bu durumdan korkmalı mıyım
her gün alışsın diye dışarı çıkarıyorum