Merhabalar, kızımın çamaşırlarını yıkarken kendi deterjanı ile hiçbir sorun yok fakat benim ve eşimin çamaşırlarını yıkadıktan sonra çamaşırlar da garip bir koku oluyor. Yumuşatıcı da koyuyorum. Sanki günlerce makine de beklemiş gibi iğrenç bir koku oluyor. Özellikle spor kıayafetlerde. Bu kokunun geçmesi için ne yapabilirim? Neden oluyor olabilir ? (Bekletmiyorum hemen asıyorum)