Kızım 7 aylık olacak ve hiç durmuyor. Zaten gazlı bir bebekti 4. Aydan sonra gaz azaldı ama sanki o süreçteki ağlamaları huy kaptı gibi. Sebepsiz ağlıyo huzursuz herşeyden çok çabuk sıkılıyor . Ve ben tuvalete bile gidemiyorum yanımda biri olmayınca. Yalnız olmak çok zor. Çok zorlanıyorum. Sürekli ağlıyorum niye böyle diye. Her yolu denedim herşeyi yapıyorum ama sonuç yine aynı 😭 ne yapmalıyım çaresiz kaldım sabrım bitmek üzere kendimi çok zor tutuyorum sesimi yükseltmekten korkuyorum 😭