gulsahhh1 her bebeğin gelişimi farklı kardeşler bile birbirini tutmuyor benim oğlum 13 aylıkken yürüdü mesela tam olarak 9 aylıktı oturmaya başladığında kızım 6 aylıktı oturuyordu normal yani siz sürekli oturtturun sırt kasları tam anlamıyla daha gelişmemiş demekki olabildiğince de yüz üstü yerde dursun debelensin biraz 😁 zamanla oturur da emeklerde belkide emekleme den yurucek onuda bilemeyiz tabi 😊