2 aylık bebeğim var dişim çok kötü şişti ve apse yaptı doktorum 2 tane antibiyotik yazdi agumentin ve biteral die antibiyotik 1 er saat arayla içebilirsiniz sıkıntı olmaz dedi ama içim hiç rahat değil ama dişim gözüme kadar şişti ve çok enfeksiyon var dedi yaşayan varmı bu durumu