vugarmehriban kizlar kizim 9aylik ayakkabilarin yikadim ama sari leke yapdi nasil gider bilmiyorum yardim edin
NaimeYilmaz vugarmehriban leke çıkarıcı deneyebilirsiniz ama çıkmasada 2-3 ay sonra olmayacak zaten. Çok takılmayın☺️🧡
Gzd vugarmehriban evet su lekesi o , elde yıkayıp kendi kendine kurumaya bırakınca öyle oluyo. Makinada yıkanabilir bi ayakkabıysa makinaya atın. Ben fermuarlı yastık kılıfının içine koyup öyle atıyorum makinaya , 30 derecede tekrar yıkayın geçicektir