Benim bebegimin vücuduna göre baldirlari poposu büyük 🤭 4 numara kullaniyoz
Furkaninannesi 3 aylıkken 3 e geçtik biz
Furkaninannesi 5 aylık sleepy 4 no kullanıyoruz
Furkaninannesi 2 numara kullanıyoruz
3 ayken 2 numaraydı
Bellatrix hangi marka acaba . Ben a101 in bezini kullaniyorum
Furkaninannesi Molfix ve bebem natural marka kullandım
Prima 3 numara iz yapınca 4e geçtim