Merhaba doktora gittik kan ve gayta aldılar önemli bişey yok dediler ligoflor probiyotik,dilayt çinko,motilium verdiler ama sabahtır bebeğim 5 6 kere kakasını yaptı yine mukuslu ve yine yeşil. Kullanıp iyi olan varmı ? Ben bişey yesem de bebeğimin ishalini kesecek bi şey var mııı ??