oglumherseyimm Bebeğim 4.5 aylık asla emmek istemiyor ne biberon alıyor ne mama içiyor kasiklada denedim ağlıyor içmiyor çok çaresizim şu 1 haftadır bezinde hep turuncu leke okuyor doymadigindan dolayı her şekilde beslenmeyi reddediyor ne yapacağım bilmiyorum 😥