Arkadaşlar bebeğim dört ayına girmek üzere üç hafta önce kilo alımı biraz az olduğu için aile sağlığı merkezindeki hemşire mamayla destekleyelim dedi geceleri mama değil beni emiyor gündüz mememden emmiyor sağıp veriyorum ama tabiki o da bi yere kadar sütü ilk günlerdeki gibi çok değil ne yapsam da. Sizce bu süreçte günde kaç cc mama vermeliyim bebeğime ? Bu durumda olanlar var mı yardımcı olur musunuz ?