Oğlum 4 aylık olacak yarin. 10 gün ince süt alerjisi olabilir dendi ve diyete girdim. 2 gündür çok iyiydi kusmasi kesilmişti. Keyifliydi . Bugun sabahtan beri kusuyor . Hergun ne yesem yazıyorum dun tavuk ve mercimek yemiştim önceki günlerden farkli olarak. Acaba tavuğa mi var. Yiyecek süte hemen geçer mi ? Aklım çok karışık. Yine emmek istemiyor. Kilosu zaten gerideyiz. Tam düzeldi derken yine surekli kusacak diye ödüm kopuyor. Yediğim sütten ne zaman çıkar ?