Kızlar daha önce de post açtım. Oğlum 2 yaşında gecen hafta ateşlendi doktora götürdük kan ve idrar testinde biraz enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandık. Doktor pipi ucu da antibiyotik kullanımından sonra düzelir dedi ama düzelmedi. Geri itince pipi ucu çizik kırmızı kanlı gibi. Ama bezinde bir leke yok.
Yaşayan var mı geçmemesi normal mi yani zamanla geçer mi? Yarın tekrar randevu aldım gideceğim
Neden böyle oldu ya çok moralim bozuk sunnet mi olmalı yada başka ne olabilir