merhaba kızlar. Keşke Allah karşıma birini çıkarsaydı da o süreçte sakın ordan alma başıma şu geldi / şikayetvara bir göz at falan deseydi. İnsan parasıyla nasıl rezil olur izleyin :)
evim için yüklü miktarda (yüklü dediysem bana göre yüklü 😂) alışveriş yapmam gerekiyordu. Airfreyden hamur yoğurma makinesine ne bileyim küçük ev aletlerinin hepsi sonra yemek takımları falan ay uzatmayım mutfağın komplesi. Yaklaşık 40bine yakın tuttu. Öyle ha demeye ödeyemeyiz eşimle 24 taksit yapalım yavaş yavaş öderiz dedik zaten ev sıfırdan diziliyor koltuk vs her şey en baştan alınacak. Neyse anlaşma yaptık biliyorsanuz 24 taksit olunca haklı olarak 1 olan 4-5 oluyor. Ama ödemesi cok kolay diye aldık.
ödemeyi yolladığımda aylık ödememden fazla çıkarttılar (ben de aşırı garantici biriyimdir aldığım gün ürünlerin fiyatını dükkanda çektim senetlerim duruyor zaten vs) nasıl dedim? böyle dediler. totalde 3bin lira fazla cıkıyor….. tabi garantici kişiliğimle hemen ispatladım öyle olmadığını bu sefer demesinler mi “HAKLISINIZ SİSTEMSEL BİR HATA OLMUŞ :) “ sistemsel bir hatanın bedelini ben ödemeliymişim :) ödeyemem.. niye ödeyim? Neyse buraları uzatmayım ama onlar o kadar zorladılar ki bana icra gelir diyorlar 😂😂😂😂 allahım almadığım şeyin bedelini ödüyorum. Sistemsel hatayı kim yaptıysa o bedelini ödesin diyorum yoook. Mağazaya gelin diyor mağazaya 1500km uzaklıktayım. 4 aylık bir bebeğim var ve onların hatası olan bir şeyden dolayı mağazaya gitmeliymişim :) şaka gibi ama yaşadım. Sizi dava edeceğim elimde belgeler var zaten dedim “HAKKINIZI ARAYIN TABİ” diyor bana. Gel de sinir krizi geçirme aldığım her şeyden soğudum. Zaten HALAAAAAAA (2,5aydır) teslim edilmeyen ürünlerim var. Gelsin de ne zaman gelirse gelsin diyorum onlara da. Neyse bunlar beni haftalarca uğraştırdı hayır minik çocuğumla vakit bulamamaktan akşama yemeğimizi zor yapıyorum bir de dava mava uğraşmam gerekiyor. Bir satış temsilcimiz vardı o kızdan Allah razı olsun insan olan tek kişiydi. Gitti rica minnet müdürden istedi o fazladan üç bin çıkan seneti iptal ettirdi. Yani o ürünleri iptal ettirdik. Üstümden yük kalktı.
Bu süreçte sürekli şikayetvara vs yazdım müşteri hizmetlerini aradım zerre çözüm yok. Ve işin kötüsü ve kendimi aptal gibi hissettiğim yer şikayetvarda böyle onlarca şikayet olmasıydı. İnsan bir araştırır dedim. Neyse geldi geçti siz de alıyorsanız da bunları bilerek alın 😍😍😍 o mağazanın adı ne mi ??
E*kur
(haaa ordan alışveriş yapıp asırı memnun kalanlar da vardır bir şey diyemem yAni inşallah vardır çünkü kimse yaşadıklarımı yaşasın istemem)