Adam aramış açmamışsınız aramak zorunda bile değil bazıları aramıyor bile. Zaten mesaj geliyor dağıtıma çıkmıştır diye hazır bekleseydiniz. Yıllardır kargom gelir dağıtıma çıkıp bir şekilde evde olmadığım zaman geri dönen kargomu hiç bir kargocu bir daha dağıtıma çıkarıp getirmedi. Gittim şubeden aldım. Adam sizle mi uğraşacak? Kovdurcakmış bir de.. amma da önemsiyosunuz kendinizi. ÖZgüven ama gereksiz bi özgüven