Merhaba hanımlar, oğlum 2 haftalık ve iri bir bebek değil. Son iki-üç gündür bezinden hep sızma oluyor, günde 4-5 kez kıyafet değiştirmek durumunda kalıyorum, sizce bu marka kaynaklı mı yoksa 1 beden yerine 2 beden mi almalıyım, e-bebeğin kendi beziyle başlayayım demiştim, tavsiyelerinizi bekliyorum..