Bebeğim 4 ay 27 günlük.Çok güzel düzen kurmuştuk uyku düzenimiz rutinlerimiz herşey tam yoluna girmişti ki 4. Ay itibariyle herşey karıştı. Sürekli emmek istiyor memede uyumak istiyor. Saat başı emziriyorum geceleride artık memede uyumak isteyince yorucu oldu. 5. Ayda geçermi tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Yoksa böyle alıştı böyle gidecek mi 🤦