15 aylık bebeğim sıvıları pipetli suluktan içiyor. Dibinde hep kalıyor. Çekemiyor. Onlar hep çöpe gidiyor. Başka neyle verebilirim? Ayran, vişne suyu vs içiriyorum hep kalıyor. Pipet kısa geldiği için çekemediği için. Pipeti alttan çekip uzatıyorum yine kalıyor onlar