Nurrr97 Baharat bazılarına göre iyi bazılarına göre kötü emzırmek ıcın. Sütün acır dıyen bıle var ama canım bir doritos istiyor kı sormayın 😅 cocukta pişik vs yapıyor mu bılen var mı
AntiFilozof Nurrr97 bişey olmaz ya geçen sene erik yemediğime bin pişmanım süt ekşir dedler keşke yeseydim valla
birtutamsac Nurrr97 bu postu da açmazsınız ya 😎 yiyebilirsiniz ne olabilir ki :) hem bende pişik oldu diyelim sende olmayacak belki 😅
AyazisMom Yogurtla birlikte ye canım doritosu tabi oyle paketler bitirme 😆 nefsini korelt biseycik olmaz afiyet olsun 😘
Nurrr97 birtutamsac burayı çok sevdim herşeyi sorasım gelıyo bırazdan bim bebek bezınden kullanan var mı dıye de sorcam 😂
goktugmehmettt Nurrr97 Allah seni ben neler yiyorum bi bilsen hiç bişey olmaz eskiler soğan yiyin sütü artırır diyolardı ona kalsa biz hiç bişey yemeyelim hergğn cipsleri götürüyorum valla
Sedaf Nurrr97 valla doğum yaptım taştan yumuşapını yedim Cips doritos baharatlı ne bulduysam yedim. Üstüne kimyon çeyı içti. Tabi bunlar faydalı şeyler değil o ayrı ama emzirmeyle alakası yok. Gaz yapıp yapmamaya dikkat et gerisini koyver gitsin. Çocuk alışsın herşeye
Duyulurum Nurrr97 abartmayarak az miktarda tüketin bir şey olmaz. Doritos diyince aklıma geldi, annem abur cubur hiç sevmezdi ve cips asla yemezdi ama kardeşime hamileyken Doritos aşeriyordu :) biz de anneme alıp geliyorduk 😄 aşırı mutlu oluyordum o yiyince 🙂
tugba2511 Nurrr97 bebeğim 3aylik canım istediğinde yerim ve suanda bu postu okurken de önümde cips var😂 yani bisey olmaz ins bende yedikten sonra kimyon rezene içiyorum