alisin_annesii kızlar bebeğim tam üç aylık ben bitmesini beklerken gün gün dahada çoğaliyor hiçbir gaz damlası fayda etmiyor gaz yapıcı seylerde tuketmiyorum sicak tutuyorum onu ama hep kıvraniyo emziremiyorumda kafayı yicem artık
Aklimdasin alisin_annesii kimyon suyu vermiştim sabah aksam 1 cay kasıgı bebege bize cok iyi geldi anında kesmişti.
333 alisin_annesii bizde 6. Ayda bitti masaj iyi gelir birde yüzüstü vakit geçirmesini sağla öylede gaz çıkarıyorlar