Merhaba 5 ay 5 günlük bebeğim inek sütü alerjisi ve yumurta alerjisi çıktı neocate alerjik raporlu mama kullanıyorduk değişme olmayınca Aptamil pregomin as verdi bir tane doktor o iyi geldi onu yazdı diğer mama da hiç ücret vermiyordum ama bunda 9 kutuda 430 TL ücret çıkıyor forumda baktım ücret veren yok hiç bu mamayı kullanan var mı ne kadar ücret veriyorsunuz