Tonrikanne Merhaba, aynı meme reddini yaşamış biriyim mememde süt varken bebeğim biberon istediği için ağlayarak süt sağdığım günler oldu. Ne olursa olsun emzir denmesi beni de sinir ediyordu. Çünkü bebeğim karnı açken asla emmiyordu. Doyduktan sonra emzik olarak beni kullanıyordu. Size şunu söyleyebilirim mama vermeyi kötü düşünmeyin. Ve mamadan önce, mamayı bir miktar içtikten sonra ve mama bittikten sonra emzirmeye çalışın. Benimki katılarak ağlayıp biberonu istiyordu önce, karnı biraz doyduktan sonra bazen memeyi alıyordu. Gece de iki kez uyanıyordu birinde mama veriyordum diğerinde emiyordu.
Siz doyması için değilse de güvende hissetmesi için, sizi koklaması için sürekli emzirmeye çalışın. Mama verdikten sonra tokken de emzirin. Lohusalık sebebiyle çok zor geliyor insana bebeğin bu durumu. İnanılmaz üzülüyordum ben ve kendimi çok eksik hissediyordum. Annem de emzirmeye çalıştığımda sütün yok diyerek üzüntümü artırmıştı. Öyle böyle 5. aydayız. Emzirmeyi bırakmadım. İyi ki inat etmişim etrafımdakilerin sütün yok laflarına bakarak emzirmeyi bırakmamışım diyorum. Bu arada hiç sütü gelmeyip tamamen mama veren arkadaşım var, bebeğinin bağışıklık sistemi çok kuvvetli🧿Velhasıl çok fazla üzmeyin kendinizi, bir şekilde sağlıkla büyüsün. Eskiler pirinç unu ile büyütüyormuş, şimdi bilirkişi hepsi…