Merveksr
[bilinmeyen] bakıcı tutmayı düşünmüyorum ama zorunda olsaydım eve ilk önce kamera sistemi yerleştirirdim. Sonra sakin ve sabırlı tecrübeli birini tercih ederdim sağlam referansı bulunmasına özen gösterirdim
Pnrnhr
[bilinmeyen] bir de nasıl bulacaksınız bu da soru işareti
deletedmom4842
[bilinmeyen] Tutan çok var ama çok iyi araştırman lazım ben güvenipte tutamazdım herhalde
Zuayve
[bilinmeyen] tanidik olmadan cok zor. Anneler olmasada yabanci olan kisiyi taniyip guvenmek gerekiyor. Ucret sanirim 800 civarlarinda duyduklarim
Anneoluncaanladim
Zuayve ben de öğretmenim 😊 ikinci donem başlayacağım kısmetse, benim de derdim aynı. 800 tam gun ucreti miymis, bir de buyuk şehir mi yaşadığımız yer?
Zuayve
[bilinmeyen] bende ogretmenim bebegim bir aylik izindeuim hala. Ama okula nasip baslicam stresi sardi beni.
alinmavi
[bilinmeyen] ben de kara kara dusunuyorum ama sanirim kreşe verecegim en azindan daha guvenli. bir taraftan cok kucuk yeteri kadar ilgilenilmez evde olsa daha iyi diyorum ama eve kamera yerlestirmek beni tatmin etmicek. keske 3 yasina kadar falan getirebilsem ya ucretsiz izinle :( anladim ki annelikte en zor şey çalisan anne olmakmiş. 😔 nasil el eline bırakıp gidicem bu dünyanin gözü kör olsun.
Ayaz0608
[bilinmeyen] alakasız ama içimde kalsın istemedim 4 kardeşiz 3 kardeşimin yani ablam ve 2 abimin çocuklarını büyüttüm biri de ikizdi ben evelndim çocuk yapmayı bıraktılar simdi ben dogum yaptım kendi kendime yetiyorum
GmzSnn
Bakıcım üst komşumdu kadını tanıyorum diye kamera faLan yerLeştirmedim zaten oğLum aşırı sewiyodu kadını kötü dawransa sewmezdi zaten o yüzden içm hep rahattı her şehirde farkLı fiyatLar war şahsen ben dünya para döktüm ziira kadın ewini baştan aşağı yeniLedi oturduğu yerden 😂
Mrymrn
[bilinmeyen] ay lütfen çalışan an neler tv de bebeklere ızdırap çektiren bakıcıları gördükçe içim parçalanıyor 😢😢yerimde duramıyorum nolur bebeklerinizi iyice araştırıp güvenmeden kimseye teslim etmeyin nolur nolur yaaa
Ezgikeyy
-sigara içemeyecek
-acil yardım konusunda bilgi sahibi olacak
-kesinlikle daha önce çocuk bakmış olacak
-Kisisel bakımına ve hijyenine özen gösterecek
-çocukları sevecek
Fiyatta farklılık gösterir yaşadığınız sehre göre
Anneoluncaanladim
[bilinmeyen] ben de ikinci dönem başlayacağım, alabilecegim en az ders saatini alarak ve öglenci olarak cok uzak kalmam diye umut ediyorum. Allah kolaylik versin hepimize.
Zuayve
Anneoluncaanladim yok buyuk sehir degil doguda. Bakanlar 800 e bakiyor ortalama. Siz nerdesiniz bebeginiz kac aylik
Gorursensoyle
Çalışıyorum 4 ay ücretli izinim bitti kızım 3,5 aylık 3 gün önce gidip ücretsiz izinimi aldım 6 ay daha bakacağım kayınvalidem bakacaktı ama yan çizdi üstelik daha yeni 50 yaşına girdi sağlık olsun 10 ayına kadar bakıp sonrada halamdan rica edeceğim henüz konuşmadım ücretini de 1500 gibi sanırım istanbulda tanıdıklar.. yakın arkadaşım 2500 veriyor dışarıdan tuttu yemekte yapıyor ama arkadaşımla birlikte bakıyırlar destek oluyor kadın... Gerçekten çok zor nasıl olacak bilmiyorum
Anneoluncaanladim
Gorursensoyle Allah yardımcımız olsun hepimizin. Boylesi daha iyi olmuştur belki, bebiş annesine doyar, her işte bir hayır vardır üzülmeyin. Evde olunca daha az para harcanıyor sanki, bereketli olsun yuvanız ⚘
Anneoluncaanladim
Zuayve biz istanbul'dayiz, burda tam gun 800 e imkansiz, ben yarım gun baktıracağım mesela, yarım gun icin 800 vermeyi planladik. 12-5 arası saatlerinde. Ders programını buna uygun düzenlemelerini rica edeceğim, olur insallah.
Anneoluncaanladim
Zuayve bebegim simdi iki aylik, subat ta 6 aylik olmus olacak insallah 😊
Zuayve
[bilinmeyen] aynrn bende 15 saat isteyecegim sadece. Komsularinizdan bakabilecrk yok mu guvenebileceginiz
Pelrenc
İstanbul’da o oturuyorum; bebeğime kendim bakacağım ama sırf meraktan evdekibakıcım uygulamasını indirdim. Hangi hizmeti istediğinizi seçiyorsunuz sizi arıyorlar. Referanslı adayları yönlendiriyorlar. Kriterlerinizi dinliyorlar. Bakıcıya 2000 TL’den başlıyormuş ödemeler. Kimi bakıcı sigorta da istiyormuş kimisi istemiyormuş. Yabancı mı Türk mü istiyorsunuz hepsini herşeyi söylüyorsunuz.daha sonra bir bakıcı bulurlarsa size geri dönüyorlar yüz yüze görüşüyorsunuz. Anlaşırsanız 3 ay deneme süresi varmış. 3 ay içinde beğenmezseniz yeni bakıcı arıyorlar. Bu şirket de işkura bağlı istihdam şirketi. Bakıcı bulunduğunda bakıcının ilk maaşı kadar ücreti komisyon gibi bu şirkete ödüyorsunuz. Fiyatlar biraz yüksek ama çok titiz davranıyorlar evimde kamera sisteminin kurulu olmasını istediler mesela. Bir de sizi geri aradıktan sonra uygulama tam olarak açılabiliyor oradan adaylara ve yorumlara puanlarına bakıyorsunuz.nereden mezun kaç aile ile görüşmüş kaç aile ile anlaşmış vs.. güzel bir sistem. Elbette ne olursa oldun güvenmek aşırı zor😞 ama sanırım İstanbul’da hizmet veren bir şirket bu. Hasta bakımı,bebek bakımı,çocuk bakımı, yabancı dadı vs her hizmet var. İstanbul’da olan arkadaşlar düşünebilir.
Zuayve
Anneoluncaanladim birinci donem bitmeden izniniz bitiyor degil mi. Rapor mu aldiniz yoksa ayliksiz izin mi aldiniz ikinci doneme kadar
Anneoluncaanladim
[bilinmeyen] ayni durumda ve tercihlerdeyiz 😊 5 yıllık öğretmenim, şimdiye kadar hep çocuklu ogretmenlere destek olduk, ilk ve son saatleri cok almışımdır onların programı otursun diye, şimdi sıra bizde, istediğimiz gibi olur inşallah.