Bizim kızımız 9 aylık. Kot şortlu askılı bir salopet aldım üstünde yavrunfil resmî hortumunun ucunda papatya var. Kombin olsun diye papatyalı da taç aldım saç bandı daha doğrusu. Kendim de kot pantolon üstüne beyaz tişört örgü papatya küser aldım Natulisden öyle bir kombin yapmayı düşündüm. Hem baharla hem bayramla uyumlu olsun diye. 😀 Babamız zaten kot giyer. Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum. Siz neler aldınız? Neler yapacaksınız? Bayram planlarınız neler heyecan var mı. Bir de bizim gibi ilk bebekli bayramı olan var mı?