Merhabalar 3 tane 2. Ay aşısı olduk olmadan önce calpol verelim mi dedim olan ateşi de düşürür çıkarsa anlayamayız dedi doktor o yuzden vermedim ama halsizlik başladı gibi. Kol yada bacak agrıları olucak mı? Emzirirken aşı olan kolu altta kalıyor bi zararı olur mu sizce fazla yuklenmesem. Ay ne pimpirikli bi anne oldum be