Kızlar 5 aylık olacagız ayın 4ünde. Kayınvalidem sürekli bebeğin ellerini kapat yüzünde izleri kalacak diyor yüzünü çiziyor sürekli. 3.aydan sonra ellerini kapatmadım motor becerileri kazandın diye ancak yüzünde dediği gibi iz kalır mı acaba. Mustelanın kremini sürüyorum sabah aksam ama emin olamadım