Ysmn3111111 Kızlar bu hazır baklavalık yufkadan baklava yapmaya çalıştım 2 seferdir resmen buram buram tereyağ tadı geliyor 2. Yapışımda daha az ve her kata tereyağ sürmeden yaptım ama yine aynı oldu margarinle yapıyorum o yüzden mi Allah aşkına nasıl yapılıyor bu🤦🏼♀️
Uzaymekiii Ysmn3111111 margarin çok ağır tat bırakıyor tereyağ ile yapın erittiğiniz tereyağın üstünden köpüğünü alın öyle hem tat ağırlaşmaz hem de pişince üstünde siyah noktacıklar bırakmaz☺️
Nerecyaaa Ysmn3111111 bende baklavalı yufka aldım baktm beceremiyorum baklaba yapmayı rulo yaptım içine peynirli tıktım börek yaptım çkk gzüel odli çıtır Tereyağını fazla kullanma azar azar
Seymagil Ysmn3111111 tereyağı sade yağa çevirin :) birde genelde üç yağı birden karıştırınca çok güzel olur derler. Sıvı yağ tereyağ margarin. Ama siz sade yağla yapın 🤌🏻🤌🏻🤌🏻
Han-0603 Ysmn3111111 canım her iki katın da tereyağı kullan ben 2 yemek kaşığı tereyağ ve yarım çay bardağı sıvı yag yapıyorum çok güzel oluyor
balkzm Ysmn3111111 ben hazır yufkadan değilde el açması şeklinde yapmıştım, tereyaği ile sıvı yağını karıştırıp her kata sürün,size tereyağ çok ağır geliyor galiba,bence el açması ile yapın tadı hazır yufkadan kat kat daha güzel 👍
Ysmn3111111 Uzaymekiii sadece tereyağ tadı alıyorum ya öylece çöp oluyor sıvı yağ fln koysam gider mi tadı acaba
Uzaymekiii Ysmn3111111 olabilir sıvı yağı tereyağ eriyince koyun yarı yarıya o zaman hem tadı hafifler hem de tasarruf olur😂
OzlemDoganay Ysmn3111111 margarinle yaptığın için o tadı alıyosun canım. Margarin soğuyunca tuhaf bir tat verir ağzına yapışır resmen. Sadece tereyağı kullanırsan bunu hissetmezsin biz hep sadece tereyağı ile yaparız çok güzel olur.