Busra2013 Kızlar kızım 3 gundur mama kulanıox hıpp anne sutuyle bırlıkte 3 gundur dk bası osturuo bunu yazarken bı 3.4 drfa yaptı mamadanmı kaynaklanıı acaba eskıden yapardı ama bole cok sık sık degıl
Zehra-123 Busra2013 mama dan sanırım benim bebek emiyordu hiç yapmazdı. Şimdi ek gıda alıyor günde 5-6 kere gaz çıkarıuor
Ondina Busra2013 bebeğin bünyesinde bence. Benimki daha doğduğu gece 11 de baktım hastane odasında patır patır osuruyor, hatta öyle bir sesli ki kim yaptı bunu diye bakmıştım 😂 sonra mama takviyesi aldı o zaman da yaptı, şimdi tek anne sütü alıyor, yine yapıyor. Ama benimki kolik 😊
Deletedmom_112 Busra2013 ayy yapsın ne güzel işte benim kızım da yapıyor ama yapmadığı zamanlar çok sancısı oluyor kendini yırta yirta ağlıyor, ne zaman yaptımı anca o zaman susuyor.
Deletedmom_112 Busra2013 yok sanmıyorum bende mama veriyorum, dokunsa gazını çıkartamaz ağlar sancısı olur, bu arada kuzucuğuna bi Maşallah diyeyim de nazar olmasın 🧿
OncedenGurme Busra2013 sürekli “osturmasa” büyük sorun yaşarsın. Bebeği “ostursun” diye 40 takla atan, “osturunca” şükür namazı kılanlar var burda :D
Sualim Busra2013 mamayı sindirmesi zor oluyor malesef onyüzden saat aralığına dikkat ediniz 3.5 saat uygun 3 saatte bir verince çok gaz yapıyor mama
Busra2013 Sualim mama sık sıo vermıyorum mesela emzırıyorum kızım 10 dk sonra acıkıo bıdaha meme denıom o an cok aglıo memeyı tutmuo sınırden o an bı 40.30 ml yapıom verıom onunlada uyuyp ole sık sık vermıom
LadyGugu Busra2013 Ağlama, huzursuzluk falan yoksa fazla üstünde durmana gerek yok😂 Bizimki de alttan üstten hiç içinde tutmazdı maşallah. Doktorumuz bir huzursuzluğu, kakasında anormallik, mukus, kan falan yoksa problem olmaz demişti.