Rabia4747 Emziğe karşıydım bana kalırsa hiç başlama taraftarı değildim Bebeğim doğdudunda 10 gün yogunbakım da kaldı eve geldiğinde sürekli memede durmak istiyordu sürekli kucagımdaydı Annem 2 günde emziğe alıştırdı zorladı etti derken 3.günü tutmaya başladı He yalan değil başta kızdım ama sonra rahat ettim Şimdi 4 aylıgız emzikle arası uykuya dalma dısında yok Uykuya dalacagı sıra veriyorum sadece çünkü kendisi uyuyor doğdugundan beri diğer türlü elini ağzına sokmaktan uyuyamıyor Eğer durmuyorsa sürekli meme istiyorsa vs dene ver gitsin yani rahat edersin Ama duruyorsa sürekli memede bağımlı yaşamıyorsa ya da uykuya geçişleriniz normalse başlama