Rojdaa paylaşırım tabi ki. Ama sonuca bende hiç hazır değilim😢 bebeğim 1,5 yaşında henüz düşünmüyorduk hazır değilim ya varsa eğer nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum. Tabi ki reddetmiyorum bi yavrum daha olacaksa başım gözüm üstüne ama düşük riski varsa ve bebeğime şu an ben tek bakıyorum doktor yatman gerekiyor derse ne yapacağım vicdanen rahatsız hissediyorum kendimi