Bebeğim 1 yaşına girdi iştahı yerine göre iyi ama diş zamanı falan olmuyor. Fakat zayıf bir bebek. Aynı zamanda dikeliyor yürüteçle falan gidiyor ama yürümüyor henüz. Ebemiz bacaklarının biraz zayıf olduğunu o yüzden dikelirken falan çabuk yorulup yürümek istemeyeceğini söyledi. Bende vitamin, balık yağı kullanmak istiyorum. Biraz araştırdım ve dört beş kadar farklı marka gördüm. Şimdi size sormak istiyorum güzel anneler. Kullanıp memnun kaldığınız multivitamin balık yağı marka öneriniz var mı?
Hem kilo alsın hemde kemiklerine fayda etsin istiyorum